|
Post by tabetai on Dec 7, 2015 9:19:49 GMT
Věk: 21 let Jméno: Tomáš (tabetai) Město: pocházím z Plzně, ale přes týden jsem v Praze kde studuji AO: hraju od bety další MMO: hrál jsem WoWko a lineage II dále hraji: borderlands 2, fallout 3, Kerbal space program, Guild of dungeoneering čas na hraní AO: hraju v podtatě každý den v týdnu, o víkendu jezdím domů za rodinou a přítelkyní, takže hraju spíš jen na chvilku (pořešit obchod atd.). jinak za dobu co je beta tak mam nahráno 2 dny a 10 hodin to asi hovoří za vše TS: používám Herní styl: zatím jsem se úplně nerozhodl, ale pokud bude dobrá parta tak bych radši PvP nebo PvE spíš než kraftění Co můžu nabídnout: aktivitu, a podle mě hlavně: hru si chci užít tudíž se nehodlam chovat nepřátelsky nebo tak (stejně tak jako nejsem zvědavej na nepřátelský chování vůči mě) Co čekám: guildovní vyžití: nějaký eventy, společní PvP nebo PvE ale prostě bych chtěl hrát s lidma v guildě a né v ní bejt jen proto abych v nějakej byl. toť tak nějak vše
|
|
|
Post by duandani on Dec 7, 2015 9:57:52 GMT
Zdravím, děkuji za vyplnění přihlášky. Bohužel je v současné době nábor, až na vyjímky, uzavřen. Důvodem je větší počet hráčů, kterým je třeba věnovat čas a pozornost. Pokud tě neodradí delší výběrové řízení určitě s tebou rád prohodím pár vět. Proto budu rád pokud se potkáme ve hře nebo na našem TS V případě, že by jsi se rád už někam zapojil doporuším spřátelenou CZ/SK ForceS touto gildou jsme v užším kontaktu a spolupráci. Děkuji DuandaniNáborář CzeCo
|
|
|
Post by tabetai on Dec 7, 2015 10:13:20 GMT
jo rád se s tebou spojím, abych pravdu řekl v CZ/SK Force jsem zkoušel, ale moc mi to nevyhovovalo. Podle mě je tam moc mrtvo, nikdo moc nekomunikuje, a do dungu jsme se jako parta dostali snad jednou, a to mě moc nebaví.
|
|
|
Post by duandani on Dec 7, 2015 11:05:33 GMT
Dej si však pozor aby jsi nebyl překvapen i u nás. Albion online není příliš typická Dungeon mlátička.